zmiany w gldiatorze
1.Zmiana Levelu Gladiatora Formuła zdobywania punktów doświadczenia do osiągnięcia następnego levelu została zmieniona. Po osiągnięciu levelu 80, będzie znacznie trudniej osiągnąć kolejny level. Zostało to zmienione po to, aby obciąć levele postaci, które aktualnie mają wyższy niż 80 LVL.
Przykłady: Przed........po 130............90 100............86 85..............82
2. Zmiana kolorów przedmiotów W tym momencie kolor przedmiotów zmienia się wraz z ich levelem. Po update wszystkie przedmioty, które posiada gracz, będą koloru zielonego. Kolor przedmiotów będzie się zmieniał wraz z ich jakością. Będzie 6 różnych kolorów, tak więc będzie 6 różnych typów każdego z przedmiotów.
3. Najemnicy Nowy sprzedawca będzie sprzedawał kontrakty z najemnikami. Najemnicy będą dostępni tylko do lochów. Każdy gracz może mieć maksymalnie 4 najemników. Gracze mogą również sprzedawać kontrakty na rynku albo u sprzedawcy, Najemnicy będą wyposażeni dokładnie tak jak gladiator.
4. Lochy i ekspedycje Będzie kilka lokalizacji na mapie, które gracz będzie mógł odkrywać. Przed zejściem do lochów, będzie możliwość wybrania specjalizacji gladiatora i (jeśli takowych posiada) najemników.
Można wybrać:
* Maksymalne obrażenia * wychwytywanie zagrożeń * uzdrawianie
Gracze będą mieli opcję wyposażenia własnego gladiatora 2 razy. Pierwszy raz, tylko dla lochów, drugi do walk na arenie oraz ekspedycji. Tak więc gracz może przegrać walkę na arenie, kiedy wyposaży swojego gladiatora w uzdrawianie w lochach.
Po pokonaniu wszystkich NPC w lochach, gracze będą mieli szanse walczyć z Ostatnim przywódcą. Gracz ma siedem dni by ukończyć lochy. Po tym czasie zostaną zresetowane.
W przeciwieństwie do innych walk, gladiator i jego najemnicy po każdym rozpoczęciu lochów są maksymalnie uzdrowieni.
Walki w lochach kończą się w momencie kiedy jedna ze stron ma 0 punktów życia. Jako że mogą trwać wiele rund, po chwili NPC w ataku furii mogą zadawać większe obrażenia.
W lochach, gracz będzie potrzebował punktów ekspedycji (lochów). Dokładnie tak samo jak w tej chwili punkty ekspedycji. Gracze bez Centuriona będą ich mieli 12, z Centurionem 24.
5. Nowe atrybuty i statystyki bitewne Do uzdrowienia w lochach powstanie nowy atrybut - inteligencja. Będzie to dokładnie taka sama statystyka jak pozostałe w profilu gladiatora, będzie ją można rozwijać u trenera.
Będą również nowe wartości bitewne, nie tylko na arenie ale również w walkach podczas ekspedycji:
* uzdrawianie wartość uzdrawiania w lochach ma swoje zastosowanie tylko podczas walk w lochach zwiększane wraz z inteligencją * zwiększone uzdrawianie szansa na podwójną regenerację życia, tylko w lochach zwiększana wraz z inteligencją * krytyczne trafienia szanse na trafienie z podwójnymi obrażeniami zwiększane wraz z umiejętnościami chance to hit someone with double damage increase with skill * wartość wytrzymałości ta wartość obniża szanse na podwójne trafienie przez przeciwnika zwiększana wraz ze zręcznością * wartość bloku Szanse na zablokowanie ataku zwiększane wraz z siłą
6. Nowy ranking: Za zabicie potworów w lochach, gracze otrzymują punkty honoru. Tak więc będzie nowy ranking honoru.
Będzie również nowy ranking dla każdych lochów, gdzie zamieszczone będzie, który z graczy zadaje najwięcej obrażeń, który ma najlepsze uzdrawianie itd. Będzie to ranking w czasie rzeczywistym, oraz ranking z historii ostatnich 7 dni.
7. Nowe lokalizacje: Powstały 2 nowe lokalizacje: Germania i Afryka
Aby dostać się do tych lokalizacji, będziesz musiał udać się do pustelnika i zapłacić złotem. Przed dostaniem się do tych lokalizacji, musisz ukończyć lochy.
W nowych lokacjach, kupcy będą mieli nowe przedmioty, oraz nowe questy i misje w locha
|
Lista zmian w wersji 0.4 Dodano: Lochy oraz nowy ranking Dodano: Najemnicy Dodano: Nowe atrybuty i wartości bitewne Dodano: Nowe lokacje Dodano: Jeśli zaznaczysz kasację konta, nie będziesz mógł wykonywać żadnych czynności dopóki jej nie dezaktywujesz Dodano: Levele proszków będą wyświetlane Dodano: W raporcie z walki w linku ze skrzynki wiadomości, będzie wyświetlany nick atakującego / obrońcy Dodano: Możliwość zobaczenia informacji, który z twoich przedmiotów został sprzedany na rynku Dodano: Mistrz Gildii będzie otrzymywał wiadomość, który z graczy opuścił Gildię Dodano: W raportach z walk będzie widoczna Gildia do której gracz należy Dodano: Potwierdzenie przy zakończeniu pracy w stajni. Dodano: Każdy ze sprzedawców będzie miał nowe itemy co 24h Dodano: Zmiana towaru u sprzedawcy będzie kosztowała ona 1 rubin. Dodano: Wszyscy gracze będą mieli 3 kieszenie - w przypadku Centuriona 4 Dodano: Lista przyjaciół Dodano: Nowe możliwości filtrowania na rynku Zmieniono: Nowy rozwój levelowy - zmieniono zasady awansu na kolejny level Zmieniono: Kolory przedmiotów Zmieniono: brak kolorów we wpłatach na gildię Zmieniono: Generowanie NPC - Zbyt rozwinięte NPC w Ekspedycjach nie będą generowane Poprawiono: Ujemne wartości statystyk postaci, będą równane do 0 Poprawiono: Wysyłanie spamu w gildii [tej samej wiadomości] każda podwojona wiadomość będzie automatycznie kasowana Poprawiono: Kiedy aktywujesz jeden z paktów na dzień przed końcem, nowy pakt dostajesz od dnia aktywacji, tym samym tracąc jeden dzień.
|